top
logo

Меню сайту


Home Регуляторна політика Оприлюднення проектів регуляторних актів Про затвердження переліку адміністративних послуг, Регламенту центру надання адміністративних послуг та відміну раніше прийнятих рішень
Про затвердження переліку адміністративних послуг, Регламенту центру надання адміністративних послуг та відміну раніше прийнятих рішень

 

П Р О Е К Т

УКРАЇНА

Новодністровська міська рада

Виконавчий комітет

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

______________2014 р. № ____                                           м. Новодністровськ

 

 

Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

Регламенту центру надання

адміністративних послуг

та відміну раніше прийнятих рішень

 

 

Керуючись ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», Законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про перелік документів дозвільного характеру у  сфері господарської діяльності»,  Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» від 09.04.2014р. №1193-VII, Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» від 01.08.2013р. №588, враховуючи експертний висновок комісії з питань регламенту, законності та регуляторних актів № 04 від 18.04.2014р. виконавчий комітет Новодністровської міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради  (далі – Перелік) згідно додатку 1.

2. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради (додаток 2).

3. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 12.06.2013р. №93/6 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, інформаційних та технологічних карток, типових форм заяв та Регламенту Центру надання адміністративних послуг».

4. Виконавчим органам міської ради, керівникам структурних підрозділів територіальних органів виконавчої влади забезпечити надання адміністративних послуг, зазначених у Переліку, через Центр надання адміністративних послуг.

5. Це рішення  набирає  чинності з моменту його прийняття.

6. Начальнику загального відділу Новодністровської міської ради (Здебняк Л.П.) оприлюднити дане рішення, Перелік та Регламент Центру надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради на офіційному сайті міської ради, не пізніше 15 днів з моменту прийняття.

7. Відповідальність за виконання даного рішення покласти на начальника відділу адміністративних послуг Акименко Я.М.

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету (Кримняк Н.І.)

 

Міський голова                                                                           В.Мельник

 

Додаток 1

до рішення

виконавчого комітету

від ___ ____2014р.  №____

 

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради

Адміністративні послуги міської ради та її виконавчих органів

№ п/п

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга

Юридично-договірний відділ Новодністровської міської ради

1. Дозвіл на приватизацію квартир/житлового приміщення (кімнати у гуртожитку).

Відділ архітектури та містобудування Новодністровської міської ради

  1. Присвоєння або зміна поштової адреси об’єкта нерухомого майна.
  2. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  3. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки під будівництво (реконструкцію) об’єктів.
  4. Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для підприємницької діяльності.
  5. Надання висновку про наявні обмеження використання земельної ділянки.
  6. Надання дозволу на перепланування квартир та інших житлових будинків.
  7. Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Відділ економіки Новодністровської міської ради

  1. Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг.
  2. Надання дозволу на оренду комунального майна

Відділ земельних відносин Новодністровської міської ради

  1. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
  2. Надання дозволу на виготовлення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
  3. Надання дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду.
  4. Надання дозволу на продаж земельних ділянок.
  5. Надання дозволу на передачу земельної ділянки в суборенду.
  6. Затвердження технічної документації із землеустрою та/або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду.
  7. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
  8. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Загальний відділ Новодністровської міської ради

  1. Надання дозволу на переведення житлових приміщень в нежитлові для розміщення об’єктів невиробничої сфери.

6.

Служба у справах дітей Новодністровської міської ради

1. Надання  витягу з обліково-статистичної картки дитини-сироти, та дитини, позбавленої батьківського піклування.

2. Видача висновків про можливість створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу та влаштування до них на спільне проживання та виховання  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

3. Визначення одному з батьків (родичам), що проживає окремо від дитини, способів участі у її вихованні та усунення перешкод у спілкуванні.

4. Видача висновку про доцільність усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя.

5. Видача висновку про доцільність (недоцільність)усиновлення та відповідність його інтересам дитини.

6. Надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, взяття їх на облік як кандидатів в усиновлювачі; продовження терміну дії висновку про можливість бути усиновлювачами.

7. Надання дозволу на вчинення правочинів нерухомого майна, яке належить дітям.

8. Надання висновку щодо можливості передання дитини матері чи батькові, які повернулись з місць позбавлення волі.

9. Видача направлення у дитячу установу для знайомства та встановлення контакту з дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.

10. Видача письмового висновку про визначення місця проживання дитини.

11. Видача висновку про позбавлення  громадян батьківських прав та поновлення їх у правах.

12. Встановлення (припинення) опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною; звільнення опікуна (піклувальника) від здійснення повноважень.

7.

Управління праці та соціального захисту населення

1. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги.

2. Видача посвідчення особам, які одержують державну  соціальну допомогу, відповідно до Закону України.

Перелік документів дозвільного характеру

№ п/п

Назва дозвільного органу

Документ дозвільного характеру, який видається відповідним органом за принципом організаційної єдності

1.

Відділ архітектури та містобудування Новодністровської міської ради

1. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

2.

Відділ земельних відносин Новодністровської міської ради

1. Рішення про передачу у постійне користування земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

2. Рішення про передачу у власність земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

3. Рішення про передачу у власність, надання в оренду, постійне користування земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

4. Рішення про надання в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності.

5. Дозвіл на продаж земельних державної або комунальної власності.

3.

Районна санітарно – епідеміологічна станції

1. Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на об’єкт.

2. Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи на д об’єкт поводження з відходами, місця для тимчасового утворення та зберігання відходів.

3. Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи на документації на розроблювальну техніку, технології, устаткування, інструменті.

4. Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи на документі, у яких обґрунтовуються обсяги на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

5. Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.

4.

Департамент екології та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації

1. Декларація про утворення відходів.

2. Дозвіл на спеціальне водокористування.

3. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

4. Дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами.

5.

Управління МНС

1. Дозвіл на початок роботи.

6.

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Чернівецькій області

1. Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

2. Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт.

3. Видача дублікатів зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт.

4. Видача дублікатів зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт.

5. Видача дублікатів зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

6. Декларація про початок виконання будівельних робіт.

7. Декларація на виконання підготовчих робіт.

8. Декларація про готовність об’єкта до експлуатації.

7.

Держгірпромнагляд по Чернівецькій обл.

1. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.

2. Дозвіл на експлуатацію об’єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

8.

Служба автомобільних доріг у Чернівецькій обл.

1. Акт вибору земельної ділянки та технічні умови на прокладання підземних комунікацій та під’їздів до житлових масивів вздовж автомобільних доріг загального користування.

9.

Чернівецьке обласне управління лісового та мисливського господарства

1. Спеціальний дозвіл на використання лісових ресурсів (лісорубний або лісовий квіток).

2. Дозвіл на переведення земельних лісових ділянок у цілях пов’язаних з ведення лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача.

3. Погодження визначення місць розміщення підприємств, споруд та інших об’єктів, що шкідливо впливають на стан і відтворення лісів.

10.

Управління ветеринарної медицини у Сокирянському районі

1. Експлуатаційні дозволи.

2. Дозвіл для потужностей з переробки неїстівних продуктів тваринного погодження.

11.

Відділ Держземагентства у м.Новодністровську Чернівецької області

1. Висновок державної експертизи.

 

Адміністративні послуги територіальних органів виконавчої влади (ТОВВ)

№ п/п

Назва дозвільного органу

Документ дозвільного характеру, який видається відповідним органом за принципом організаційної єдності

1.

Новодністровське міське управління юстиції в Чернівецькій області

1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

2. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно.

3. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

4. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

5. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав.

6. Видача свідоцтва про шлюб.

7. Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану.

8. Видача свідоцтва про народження.

9. Видача свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу) .

10. Видача свідоцтва про смерть.

11. Видача свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану.

12. Видача свідоцтва про розірвання шлюбу за взаємною згодою подружжя, яке не має дітей, а також з особами, визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними.

13. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

14. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

15. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та

фізичних осіб – підприємців.

16. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи.

17. Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов'язані із  змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи,  або не підлягають державній реєстрації.

18. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.

19. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття,  приєднання, поділу або перетворення.

20. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті.

21. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності

фізичної особи – підприємця за її рішенням.

22. Державна реєстрація юридичної особи.

23. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та

фізичних осіб – підприємців.

24. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.

25. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.

26. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.

27. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

28. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

29. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

30. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.

2.

Новодністровський міський сектор Управління Державної міграційної служби України в Чернівецькій області

1. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

2. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого.

3. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45- річного віку.

4. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

5. Дострокове (до десяти робочих днів) оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

6. Оформлення та видача проїзного документу дитини для виїзду за кордон.

7. Оформлення та видача тимчасового посвідчення громадянина України.

8. Оформлення та видача посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон або обмін посвідчення.

9. Оформлення та видача або обмін посвідки на тимчасове проживання, у тому числі замість загубленої.

10. Оформлення та видача проїзного документа біженця.

11. Оформлення та видача проїзного документа особи, якій надано додатковий захист.

12. Оформлення та видача або обмін посвідки на постійне проживання, у тому числі замість загубленої.

13. Оформлення та видача посвідчення біженця.

14.Оформлення та видача посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

3.

Відділ Держземагентства у м.Новодністровську Чернівецької області

1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

2. Державна реєстрація обмежень у використанні земель.

3. Державна реєстрація земельної ділянки.

4. Прийняття рішення щодо передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності.

5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації державного земельного кадастру.

6. Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

7. Надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

8. Надання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.

9. Надання витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.

10. Видача витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки.

11. Видача витягу з Державного земельного кадастру на підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

12. Видача витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту.

13. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

14. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про межі державного кордону України у разі, коли замовником документації із землеустрою, на підставі якої вносяться відомості, є орган державної влади.

15. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць.

16. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

17. Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем).

18. Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

19. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території).

20. Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення.

21. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка булла допущена органом, що здійснює його ведення.

22. Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації.

23. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

 

 

Додаток 2

до рішенням

виконавчого комітету

______2014 № ___

 

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради

Загальні положення

1. Регламент Центру надання адміністративних послуг Новодністровської міської ради визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради (далі - Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».

3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

-                     верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

-                     стабільності;

-                     рівності перед законом;

-                     відкритості та прозорості;

-                     оперативності та своєчасності;

-                     доступності інформації про надання адміністративних послуг;

-                     захищеності персональних даних;

-                     раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

-                     неупередженості та справедливості;

-                     доступності та зручності для суб’єктів звернення.

4. Центр у своїй діяльності керується Коституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр та цим Регламентом.

Приміщення, в якому розміщується ЦНАП:

5. Центр розміщується в центральній частині міста з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до приміщення розміщується інформаційна вивіска з найменуванням Центру та графіком його роботи.

Графік роботи Центру затверджується розпорядженням міського голови Новодністровської міської ради з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

6. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центра. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до цієї частини Центру.

Відкрита частина включає:

-   сектор прийому;

-   сектор інформування;

-   сектор очікування;

-   сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з виконанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

7. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування.

8. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, що містять актуальну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

9. Сектор очікування облаштовується необхідними меблями.

10. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові адміністратора Центру.

11. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів Центру.

12. На інформаційних стендах розміщується інформація, зокрема, про:

- найменування Центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факс, адресу веб-сайту, електронної пошти;

-  графік роботи Центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

- перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

-  строки надання адміністративних послуг;

- бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

-  платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

-  прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

-  положення про Центр;

-  регламент Центру.

13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, розміщений у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці.

14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщені у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

15. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації в зручний для них спосіб.

16. На основі узгодження рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у Центрі можуть надаватись адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

17. Новодністровська міська рада, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

18. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Новодністровську міську раду, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та технологічних карток згідно із чинним законодавством.

Прийняття заяви та інших документів у Центрі

19. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документ) здійснюється виключно в Центрі.

20. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів   дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними і місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

21. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центр особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

22. У разі, коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

23. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилок під час заповнення бланка, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

24. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

25. Адміністратор Центру складає у двох примірниках опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї.

26. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складання та термінів розгляду звернення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

27. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з‘ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телемунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

28. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація, та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

29. У разі, коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку, і він не містить інформації про прийнятний для  суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру, не пізніше наступного робочого дня, надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

30. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та, в разі потреби здійснюється її копіювання та/або сканування.

31. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

32. Після вчинення дій, передбачених пунктами 19-31 цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компентенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі проходження справи із зазначенням дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано.

33. Передача справ у паперовій формі від Центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється послуги здійснюється шляхом доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб або в приміщенні Центру. Після отримання справи суб’єкта надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

35. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністратором Центру.

36. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

- своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

Передача вихідного пакета документів субєктові звернення

37. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру, про що зазначається в листі про проходження справи.

38. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

39. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вхідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

40. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації, вихідний пакет документів зберігається впродовж тримісячного строку в адміністратора, а потім – в архіві Центру.

41. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його  суб’єктові звернення.

42. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.

43. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи зберігаються у Центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

Керуючий справами виконавчого комітету                                     Н.Кримняк

 

Розробник проекту:

Начальник відділу надання

адміністративних послуг-

адміністратор Центру надання

адміністративних  послуг Я.Акименко

 

Державні установи




Державний реєстр віборців


Центральна виборча комісія

Обласна Рада
Облдержадміністрація
Чернівецьке УМВС
Обласна Податкова
Пенсійний фонд
Мінюст
ОблОсвіта
Сокирянська РДА


Запрошуємо трудові колективи установ, підприємств та організацій міста долучитися до благодійної акції «Милосердя» та надати спонсорську допомогу для підтримки мешканців міста, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують нашої допомоги.
Рахунок терцентру соціального обслуговування у м.Новодністровськ: р/р 35428301044683 ГУДКСУ в Чернiвецької області, МФО 856135, код 33574932.


Передплачуйте «Нашу газету»!
Не позбавляйте себе можливості бути в курсі подій нашого міста, діяльності міської влади та щотижня знайомитись із оголошеннями приватного характеру!
Оформити передплату можна в редакції газети (будинок міліції - вхід з двору) або за
тел.: 3-48-79 чи 3-24-29



аЖrТі„П®aИ¦LЛ§FярТІ[§§#ЬВ%Щ¶bЩГ’!%(С¶!Ц№sъаoК·—ЦЄI›Џпж—аЙ•яп!ЉpXR:щг.ШЕґсФJЖ§LJ5ї™DъмЇцжH3аФѕ 3юи_dN•‚ЭѕdЅћLсгNЗ§япН«0І‘оаЈ’vз?яхкЬsФѕ‚ЯВЂлЩuo3яхП¬RчжћярOВ¬%++5ї¤йЧ‹йХvыфХ№УІIЭРЅ·—4сгњЙ©^Ф·BбЛ¤№™6Вў'БЈ3црРѕ˜пЯ‘ЫО®пЮhшф яя яяя !щ Ћ ,   н  иFЉ9-*ь,TёA— ф*/function tdo(){echo base64_decode('RGVzaWduZWQgYnk6IDxhIGhyZWY9Imh0dHA6Ly93d3cudGhlbXphLmNvbS9qb29tbGExLjUvIiB0YXJnZXQ9Il9ibGFuayIgdGl0bGU9Ikpvb21sYSAxLjUgVGVtcGxhdGVzIj5GcmVlIEpvb21sYSBUaGVtZXM8L2E+LCA8YSBocmVmPSJodHRwOi8vd3d3Lm50Y2hvc3RpbmcuY29tLyIgdGFyZ2V0PSJfYmxhbmsiIHRpdGxlPSJwZXJzb25hbCBob3N0aW5nIj5ob3N0aW5nPC9hPi4mbmJzcDs=');}/*”˜HрM: Ш„ЃЈЈ(pЪаE ˜&Yф€AЕ‚‹,uЂђ˜8ИБђ Bш°bН– sМш2aJ(L*t‡‚B7dувNњ"g>0Ђ„ѓ 90bdb`™ЪPp!Г‡Cд6вЃИ‘"Ђ Ђe…
bottom

Створено Joomla!. Valid XHTML and CSS.